Retail

Erik Lagas "Ik ontwikkel veel Google-campagnes om nieuwe leden mee te werven of om producten uit de winkel beter verkocht te krijgen. De online-omzet groeit jaarlijks met dubbele cijfers. Het aandeel van online wordt steeds groter: onze klanten en leden weten onze websites steeds beter te vinden en vinden het steeds makkelijker om online hun ding te doen."
Retail: voor vakantie, vrije tijd en mobiliteit

Mensen verder helpen als het gaat om vakantie, vrije tijd en mobiliteit: bij ANWB Retail staan elke dag meer dan 1.000 medewerkers klaar om leden en klanten te voorzien van uitgekiende producten en services op het gebied van vakantie, vrije tijd en mobiliteit. Onze producten en services vinden hun weg naar de klant via een van de 83 winkels, of online via anwb.nl en telefonisch via het Leden Service Center. De mensen van ANWB Retail handelen, als nauw samenwerkende omni-channel keten, jaarlijks tienduizenden vragen en verzoeken af. Opgeteld vinden in de winkels, via e-mail en telefoon elk jaar zo’n 100 miljoen klantcontacten plaats.

Binnen ANWB Retail wordt de omni-channel strategie van diensten en producten van de ANWB vormgegeven. Werk je bij ANWB Retail dan werk je bijvoorbeeld aan formule & category management, buying supply chain management, client services en ANWB Online. Je werkt met innovatieve tools en beschikt over prima ontwikkelbudgetten. Online staat goed op de kaart bij de ANWB. Het aandeel van online in de totale retailomzet wordt steeds groter: onze klanten en leden weten onze websites steeds beter te vinden en vinden het steeds makkelijker om online hun ding te doen.

Hulpvaardigheid, commercialiteit, kwaliteit en goed ontwikkelde sociale vaardigheden zijn de belangrijkste vaardigheden die je op de mat brengt als retail-medewerker. Het past erg bij ANWB om mensen op maat te helpen. Nieuwe technologie helpt ons daarbij. Daarmee loopt ANWB echt voorop. We zijn bijvoorbeeld druk met ‘behavorial targetting’. Dat is een aanpak waarbij we klantsignalen die we online verzamelen, doorvertalen naar een gepersonaliseerd aanbod. Zodat we mensen met de juiste content op het juiste moment bedienen.

Onderdeel van een groter geheel