Ontdek ANWB

Bij de ANWB zetten we ons in voor zorgeloze mobiliteit en een duurzame samenleving. Wij zijn het vertrekpunt voor Nederlanders die vol plezier de wereld willen ontdekken. Met een sterke focus op groei, maatschappelijke impact en tevreden medewerkers, creëren we dagelijks waarde. 

Bij de ANWB vinden we dat elk individu en elke actie ertoe doet. Samen maken we Nederland schoner, veiliger en beter bereikbaar. Werkend bij de ANWB, draag je bij aan een duurzame samenleving en help je niet alleen klanten en leden, maar heel Nederland vooruit. We bieden ruimte voor groei, zowel voor jou persoonlijk als voor onze organisatie. Bouw jij straks mee aan de toekomst van mobiliteit? Kijk hier verder wat er allemaal te doen is bij de ANWB. 

Werken bij de ANWB. Jij helpt ons allemaal verder.

Werken bij ANWB Leden service center

Hét contactpunt van de ANWB

Waar kom je te werken? 

Het Leden Service Center is hét contactpunt van de ANWB voor leden en klanten. De meest uiteenlopende vragen komen bij ons binnen: Kan ik met de caravan door die ene tunnel in Frankrijk? Krijg ik met mijn lidmaatschap korting op tickets voor de Efteling? Waar moet ik rekening mee houden als ik een elektrische fiets wil leasen? Wat houdt de Blijven Fietsenverzekering in? Dit maakt het werk afwisselend en uitdagend.

Aandacht voor de leden en klanten, en elkaar. Een optimaal mogelijke service en fijne werksfeer. We vinden het belangrijk om echt en oprecht mee te denken met leden en klanten, en gepast te adviseren. Zo zorgen we voor een positieve ervaring met de ANWB en helpen we hen om zorgeloos en met plezier onderweg te zijn. Er wordt hard gewerkt om samen een zo optimaal mogelijke service aan onze leden en klanten te verlenen, en het leuk en gezellig met elkaar te hebben. Een fijne werksfeer vinden wij heel belangrijk en dat is goed te merken op de werkvloer. De ambitie van het Leden Service Center is de beste en leukste klantenservice van Nederland zijn. Wil jij daar aan bijdragen?

Bekijk vacatures

De verbetermotor van de ANWB

Bij het Leden Service Center komen vragen, opmerkingen, complimenten en klachten over alle onderdelen van de ANWB binnen. Wij weten als geen ander wat er speelt bij leden en klanten, wat we goed doen en wat we kunnen verbeteren. Hierdoor zijn we een belangrijke verbetermotor voor de ANWB. Soms kom je ook samen met een lid tijdens een gesprek tot een goed idee. Meedenken wordt bij het Leden Service Center zeer gewaardeerd. Niet voor niets is ons motto: Uw vraag is ons veel waard. Door het contact met leden en klanten kunnen wij verbeteringen voor de gehele ANWB aandragen.

Contact

Jaarlijks hebben wij ruim 1,5 miljoen contactmomenten met onze leden en klanten. Een miljoen telefoontjes en een half miljoen mails, apps of chats. 

Collega's 

Met circa 500 collega’s zorgen we ervoor dat we de best mogelijke service verlenen. 

Ambitie

De leukste en beste klantenservice van Nederland! 

WFT en WFT schade

Om op onze Leden Service Center te kunnen werken, is het noodzakelijk dat je de opleidingen WFT en WFT schade hebt afgerond.De Wet op het financieel toezicht (WFT) heeft bepaalde opleidingseisen vastgesteld voor personen die werkzaam zijn in de financiële dienstverlening. Dit geldt met name voor personen die advies geven over financiële producten zoals verzekeringen. De wet stelt eisen aan de vakbekwaamheid van deze professionals en vereist dat ze specifieke WFT-diploma's behalen om hun werk te mogen uitvoeren. Heb je deze opleidingen nog niet gevolgd? Geen probleem, wij helpen jou daar bij. Voor WFT Basis vergoeden wij maximaal 33 studie-uren en voor WFT Schade maximaal 40 uur en een salarisverhoging als je WFT schade haalt. Kom jij ons center versterken?

Ontmoet jouw collega's bij ANWB Leden service center

Portretfoto Bart

“Door te blijven innoveren tillen we campagnes naar een hoger niveau”

"Wat mijn baan bij de ANWB zo leuk maakt? De unieke verhalen van mijn collega's".

“Hier ga ik steeds nieuwe uitdagingen aan en blijf ik leren”

Werken bij ANWB Leden service center betekent

Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden bij onze ANWB Academie

Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden bij onze ANWB Academie

ANWB-lidmaatschap met Wegenwacht Nederland Standaard of de Wegenwacht Fiets Service

ANWB-lidmaatschap met Wegenwacht Nederland Standaard of de Wegenwacht Fiets Service

Goede voorzieningen om thuis te werken en een thuiswerkvergoeding van € 2,15 per dag (onbelast) – de ANWB is voorstander van het hybride werken;

Vergoeding voor je woon-werkverkeer, ook als je te voet of met de fiets komt. We vergoeden € 0,18 per kilometer voor fietsen of lopen, 100% ov-vergoeding 2e klas en € 0,15 per kilometer voor de auto;

Meer over ANWB

Werken bij ANWB
Leden service center

Allround Travel Backoffice medewerker (Duitstalig)

Wil jij een Travelhomie worden en onze reizigers inspireren bij het maken van toffe reizen? Solliciteer dan op de functie Allround Travel Backoffice medewerker...

Stagiaire Product Reizen

ANWB Reizen is onlangs verkozen tot beste reisorganisatie om bij te werken. Vertrouwen in elkaar, persoonlijke ontwikkeling en plezier in het werk is een...

Kan ik je ergens mee helpen?

Kan ik je ergens mee helpen? Laat het mij weten en ik help je graag verder.

Kan ik je ergens misschien ergens mee helpen?

Melisa Fauste

Recruiter

Melisa Fauste

Nog niks gevonden waarmee jij ons allemaal kan helpen?

Maak een jobalert en ontvang de meest recente matchende vacatures in je inbox.